segunda-feira, novembro 03, 2014


Review: Circle Lenses - ICK Petal Green (From Uniqso)

0


 (๑´ㅂ`๑) Use code "mandy" to get 10% discount  (๑´ㅂ`๑)


Hi! ^-^
Oi! ^-^

I wanted a green pair of circle lenses so bad! I'm glad they arrived, because I wanted to take a picture of my incomplete Alice from Alice Madness Returns. o/
Eu queria tanto um par de lentes verdes! Eu estou feliz que elas chegaram, porque eu queria muito tirar uma foto da minha Alice incompleta de Alice Madness Returns. o/






It arrived so fast that I almost couldn't believe it: Only two weeks, by the cheapest shipping method!
Lenses are inside of a box with bubble wrap, so it's hard to suffer damage during shipping. o/
Chegou tão rápido que eu quase não acreditei: Apenas duas semanas pelo método de envio mais barato! 
As lentes estão dentro de uma caixa com plástico bolha, então é difícil sofrerem qualquer dano durante o envio. o/








Diameter: 15mm

COLOR
★★★★★
This is the most beautiful dark green color I've ever seen! It's not hard to find green contact lenses, but a darker color is, and I tell you: They're unique. Even being darker, they're still visible.
COMFORT
★★★☆☆
My eyes felt comfortable during the first 2 hours, but then they started to watering, so they bothered me a bit. >____<
ENLARGEMENT
★★★★★
I always order 16mm contact lenses, but 15mm is also big. ^-^
PERSONAL OPINION
I love the color and design, in my opinion they're perfect. But I don't think that is a good idea to go out with them if you plan to spend to much time wearing circle lenses. If you still want to show everyone how pretty these lenses are, don't forget eyedrops. :>


(^・ω・^ )


Diâmetro: 15mm

COR
★★★★★
Essa é a cor verde escura mais bonita que eu já vi! Não é difícil achar lentes de contato verdes, mas uma cor mais escura é, e eu digo: Elas são únicas. Mesmo sendo escuras, ainda são visíveis.
CONFORTO
★★★☆☆
Meus olhos ficaram confortáveis nas primeiras duas horas, mas depois eles começaram a lacrimejar, então me incomodaram um pouco. >____<
TAMANHO
★★★★★
Eu sempre peço lentes de contato de no mínimo 16mm, mas 15mm ainda é bem grande. ^-^
OPINIÃO PESSOAL
Eu amo a cor e o design, na minha opinião são perfeitos. Mas eu não acho que seja uma boa ideia sair com elas se você planeja gastar muito tempo usando lentes de contato. Se você ainda quer mostrar como elas são lindas, não se esqueça do colírio. :>





Do you like them? Then visit Uniqso and take a better look! :3~
Você gosta delas? Então visite a Uniqso e dê uma olhadinha melhor! :3~

Thank you for reading! ☻
Obrigada por ler! ☻


 (๑´ㅂ`๑) Use code "mandy" to get 10% discount  (๑´ㅂ`๑)

0 comentários:

Postar um comentário