terça-feira, novembro 25, 2014


Review: Circle Lenses - i.Fairy Hera Brown (From Uniqso)

1



(๑´ㅂ`๑) Use code "mandy" to get 10% discount (๑´ㅂ`๑)


Hello, everyone! ^-^
Oi, todo mundo! ^-^

These lenses I'm reviewing right now is special, because I got them for free and they were not sponsored. :D~ Uniqso has a lealty reward program: You earn points by buying products, leaving reviews, reaching 50 likes in a review posted in your social media... And when you gather a lot of points, you can get items for free! *-*
Essas lentes que estou fazendo review são especiais, porque eu as peguei de graça e elas não foram patrocinadas. :D~ A Uniqso tem um programa de lealdade: Você ganha pontos por comprar produtos, fazendo reviews, chegando a 50 curtidas no seu review postado em alguma rede social... E quando você juntar muitos pontos, você pode pegar itens de graça! *-*







They took 32 working days to reach me. I don't know how fast is the cheapest shipping method outside, but here in Brazil, it is completely normal to arrive in 30-60 days. ~
Lenses were very well packed, so nothing bad could happen to them during the turbulent shipping. ^-^ Uniqso ensures fast shipping and you get several benefits when you place order with them. :> And as I always tell, they were inside of a litte box, wrapped in bubble wrap.
Elas demoraram 32 dias para me alcançar. Eu não sei o quão rápido é o método de envio mais barato lá fora, mas aqui no Brasil, é completamente normal um pacote chegar em 30-60 dias. ~
As lentes estavam muito bem embaladas, então nada de ruim poderia acontecer com elas durante o envio turbulento. ^-^ E como eu sempre digo, elas vieram dentro de uma caixinha, com plástico bolha.








Diameter: 16.2mm

COLOR
★★★★★
They have the most beautiful and detailed design I've even seen. I have a clearly preference to simple designs, but this one is so pretty that I kept staring at them when they arrived. :D 
I didn't buy them expecting that the details would appear in my dark eyes, and I was right. But in the light you can see them anyway. :>
COMFORT
★★★★
When I put them in my eyes, I didn't feel anything, but after some minutes they started to get easily dry. It is weird because their water content is 55%, but I can't lie. I only tried them once, so maybe next time, with eyedrops, I'll feel better. (It is possible that my own eyes were weird yesterday, so I'll update when I be sure of how comfortable they are to me)
Updated: Yes, my eyes got dried all the time, so don't forget your eyedrops!
ENLARGEMENT
★★★★★
Size is fine, big enlargement. ^-^
PERSONAL OPINION
They're perfect for daily use, in my opinion, because their color is amazing and natural at the same time. The details, if you have dark eyes as mine, will only appear in the light, so they won't call attention because of the color, but if we're considering enlargement... then yes, maybe. :>



(^・ω・^ )



Diâmetro: 16.2mm

COR
★★★★★
Elas têm o design mais bonito e detalhado que eu já vi. Eu tenho uma clara preferência por designs mais simples, mas esse é tão lindo que eu fiquei encarando por um tempo quando elas chegaram. :D
Eu não as comprei esperando que os detalhes apareceriam nos meus olhos escuros, e eu estava certa. Mas na luz você consegue vê-los de qualquer maneira. :>
CONFORTO
★★★★
Quando eu as coloquei nos olhos, não senti nada, mas depois de alguns minutos meus olhos começaram a secar com facilidade. Isso é estranho porque o conteúdo de água é 55%, mas não posso mentir. Eu só experimentei uma vez, então talvez da próxima vez, com colírio, eu vou me sentir melhor. (É possível que meus próprios olhos estivessem esquisitos ontem, então vou atualizar aqui quando tiver certeza do quão confortáveis elas são para mim)
Atualizado: Sim, meus olhos ficaram secos o tempo todo, então não esqueça o colírio!
TAMANHO
★★★★★
O tamanho é bom, aumenta bastante os olhos. ^-^
OPINIÃO PESSOAL
Elas são perfeitas para uso no dia a dia, na minha opinião, porque a cor é incrível e natural ao mesmo tempo. Os detalhes, se você tem olhos escuros como os meus, só irão aparecer na luz, por isso não chamarão a atenção pela cor, mas se estivermos considerando o tamanho... então sim, talvez. :>





It's Xmas Promotion Time in Uniqso, so if you want a discount, click here! i.Fairy Hera Brown is US$18.32 until December 15. ^-^
Thank you for reading! :D
É hora de promoção de Natal na Uniqso, então se você quer um desconto, clique aqui! i.Fairy Hera Brown está custando US$18.32 até dia 15 de Dezembro. ^-^
Antes que eu me esqueça, estou fazendo sorteio de uma peruca branca na minha página do Facebook, participe!
Obrigada por ler! :D



(๑´ㅂ`๑) Use code "mandy" to get 10% discount (๑´ㅂ`๑)

Um comentário: