terça-feira, maio 24, 2016


Review: Contact Lenses - Flash Glam Blue (From Uniqso)

0


Hello everyone, how are you today? :)
Oi gente, como vocês estão hoje? :)

My first intuition is to think that I'm reviewing a new pair of circle lenses, but NO! The Flash Glam Blue is the second pair of natural contacts that I'm reviewing from Uniqso. I can't call them circle lenses because their diameter doesn't enlarge the eyes.
Minha primeira intuição é pensar que estou fazendo a resenha de um novo par de circle lenses, mas NÃO! A Flash Glam Blue é o segundo par de lentes de contato naturais que estou resenhando da Uniqso. Eu não posso chamá-las de circle lenses porque o diâmetro delas não aumenta os olhos.







This package took two months to arrive, which is the normal time to my country because of the severe Customs, I'm already used to the delay. Anyway, the lenses were inside of a box from the brand,  which isn't the cute box I'm used to receive, but the protection against damage is the same. :)
Esse pacote demorou dois meses para chegar, o que é o tempo normal para o meu país por causa do sistema alfandegário rigoroso. Eu já estou acostumada com a demora. De qualquer maneira, as lentes estavam dentro de uma caixa da marca, que não é a caixinha fofa que estou acostumada a receber, mas a proteção contra danos é a mesma. :) 


real eyes




Diameter: 14mm

COLOR
★☆☆☆☆
The color is very disappointing, because I was excepting to have a bright tone of blue, but all I can see in my dark brown eyes is the yellow "sun" in the middle of the design.
COMFORT
★★★★☆
They are comfortable, but I felt my eyes getting a bit dry after 2 hours.
ENLARGEMENT
☆☆☆☆☆
They aren't circle lenses, so they don't enlarge not even a bit. :)
PERSONAL OPINION
The most important point of colored contacts is obviously the color. I'm not satisfied, so I don't recommend them if you have dark eyes - maybe on light eyes they will enhance the natural color, but I can't afirm anything. I was probably expecting a lot because I liked Flash Glam Grey a lot~


(^・ω・^ )


Diametro: 14mm

COR
★☆☆☆☆
A cor é bem decepcionante, porque eu estava esperando obter um tom brilhante de azul, mas tudo o que eu consigo ver nos meus olhos escuros é o "sol" amarelo no meio do design. 
CONFORTO
★★★★☆
Elas são confortáveis, mas eu senti meus olhos ficando secos depois de 2h.
TAMANHO
☆☆☆☆☆
Elas não são circle lenses, então não aumentam nem um pouquinho. :)
OPINIÃO PESSOAL
O ponto mais importante de lentes coloridas é obviamente a cor. Eu não estou satisfeita, então não recomendo essas lentes se você tem olhos escuros - talvez em olhos claros elas realcem a cor natural, mas não posso afirmar nada. Eu provavelmente estava esperando muito porque gostei muito das Flash Glam Grey~





I really hope this was a helpful review! :) Take a look at the other products from Uniqso, because they are all amazing! My code "mandy" will provide you a 12% discount. :)
Eu realmente espero que essa resenha tenha sido útil! :) Dê uma olhadinha nos outros produtos da Uniqso, porque eles são todos incríveis! Meu código "mandy" gerará 12% de desconto. :)

Thank you for reading!
Obrigada por ler!







0 comentários:

Postar um comentário