sexta-feira, agosto 08, 2014


Review: Circle Lenses - i.Fairy Super Crystal Blue (or Vassen Pretty Crystal)

0




Hi, hi! ~ *u*
Oi, oi! ~ *u*




TAN TAN TAN TAAAAN! ♥
Shipping
In July, I traveled to Greece, Germany and Turkey: and where do I decide to spend my money? UNIQSO! >____< I was sooo angry about the time I use to wait for my packages in Brazil (about two months), that I ordered some circle lenses for me and for my sister while I was in Germany, to my hotel in Turkey. O: I just can't resist that amazing promotions: One of them was Free Express Shipping and the other was Buy three, get one free (you can check their current promotion. ^^). What happened? I acquired FOUR pairs of circle lenses, including the star of this review, i.Fairy Super Crystal Blue


TAN TAN TAN TAAAAN! ♥
Envio
Em Julho, eu viajei para a Grécia, Alemanha e Turquia: e onde eu decido gastar meu dinheiro? Na Uniqso! >____< Eu estava tããão brava do tempo que eu costumo esperar para receber meus pacotes no Brasil (algo em torno de dois meses), que eu comprei algumas lentes para mim e para minha irmã enquanto eu estava na Alemanha, para o meu hotel da Turquia. O: Eu só não consigo resistir às promoções maravilhosas: Uma delas era a do Envio Fedex gratuito e a outra era Compre duas e leve uma (você pode checar as promoções atuais deles. ^^) O que aconteceu? Eu adquiri QUATRO pares de lentes, incluindo a estrela desse review, i.Fairy Super Crystal Blue!


  


(Last picture: I removed four pairs because they belong to my sister fufufu)
(Última foto: Eu removi quatro pares porque eles pertencem à minha irmã fufufu)

Well! ~ They ship each pair in cute little boxes, and as you can see, everything is packed very well, so it has no risk of damage during shipping. :3~ Oh, they sent me gifts too! *-* I didn't buy ANY of these cases, so they sent eight normal cases (one for each pair), and extra four FOR FREE! *u*
Bom! ~ Eles enviam cada par em caixinhas pequenas, e como você pode ver, tudo é empacotado muito bem, enrolado em plástico bolha, para que assim não tenha nenhum dano durante o caminho até a porta da sua casa. :3~ Ah, outra coisa! Eles me mandaram presentes também! *-* Eu não comprei NENHUM desses potinhos, então eles enviaram oito normais (um para cada par), mais quatro extras DE GRAÇA! *u*

I want to add one more comment here: They're really professionals. I sent more than 60 messages to Lee Lee, and she patiently answered everything! O; So if you have some question, you can send an e-mail to her. ^^ ask@uniqso.com
Eu quero adicionar mais um comentário aqui: Eles são mesmo profissionais. Eu mandei mais de 60 mensagens para a Lee Lee, e ela pacientemente me respondeu todas! O; Então se você tem alguma dúvida, pode mandar um e-mail para ela. ^^ ask@uniqso.com





Diameter: 16.2mm

Color
They're bright and perfect for dolly make up! I've never tried a colored lens with this blue before, and I'm really satisfied. o/
Comfort
They keep comfortable even if I wear them for long periods. *3*
Enlargement
16.2mm is the ideal size if you want to look like an anime/game character! 
Personal Opinion
I love i.Fairy Super Crystal series, all of them are comfortable and their color is amazing, without that black ring around them. I highly recommend this pair. <: 


=^● ⋏ ●^=


Diâmetro: 16.2mm

Cor
Elas são vibrantes e perfeitas para maquiagens de "boneca"! Eu nunca experimentei um modelo que tivesse esse tom de azul antes, e estou muito satisfeita. o/
Conforto
Elas continuam confortáveis até mesmo se eu utilizá-las por longos períodos. *3*
Tamanho
16.2mm é o tamanho ideal se você quiser parecer um personagem de anime/jogo!
Opinião Pessoal
Eu amo a série i.Fairy Super Crystal, todas elas são confortáveis e as cores são incríveis, sem aquele anel preto em volta delas. Eu recomendo mesmo esse par. <:





Thank you for reading! If you want to buy something from Uniqso, use my code "mandy" to win 10% discount. <3
For any question about circle lenses, visit "circle lens information in details"!
Obrigada por ler! Se você quiser comprar algo na Uniqso, use meu código "mandy" para ganhar 10% de desconto. <3
Para perguntar sobre circle lenses, visite "informação de circle lenses em detalhes" (em inglês)!

BABAAAAAAAI! ~





0 comentários:

Postar um comentário